2010-09-04

Shop 'til you drop!

Efter att ha hört IKEA-reklamen på Spotify och radion hela veckan hade vi höga förväntningar på "Sveriges största loppis". De sjönk till botten och borrade sig ner 6 meter under jorden när vi hoppade av bussen i Tornby. Några få bord med trista gamla grejer stod vid utgången. Hittade bara fyra pocketböcker a' 10 kr.

Men det gjorde inte så mycket. Efter fem timmar i Tornby fick jag med mig två BH:ar, en cardigan, ett par skor och en ring. Crille köpte ett par jeans.

Hrm, i går kväll klickade jag hem "lite" grejer från nelly.com också.. Så en höstuppdaterad garderob är på väg mot Humlegatan. Men eftersom jag prenumererar på Elle så lär jag vilja ha mer snart. Redan nu vill jag ha en spets-t-shirt och ett skärp från Gina, höga strumpor och en tunn skinnjacka.

Ah, detta shoppingbegär som aldrig stillas.

Ringen som jag köpte i dag, JC, 59 kronor. (Foto: jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar