2010-11-04

Phytomer och Oligomer

Kom nyligen hem från två alldeles UNDERBARA timmar på Nettan's skönhetssalong. Två timmar bara för mig. Avslappnad och alldeles len som en barnrumpa blev jag. Rekommenderas starkt - värt att lägga pengar på.

Fick en kommentar om att min hy är persikolen. Tycker att det är häftigt att de kan se att jag exempelvis lätt blir röd i ansiktet, bara genom att lysa med en lampa på min hy. Det är respektingivande.

Crille har haft tenta i två dagar, så ikväll är jag ensam hemma medan han firar med öl. Det innebär att jag ska läsa en bra bok, dricka massor av te och bara mysa på i liggfåtöljen under mysfilten.



Börjar bli hängig - förhoppningsvis är det inte en sjukdom som ligger och häckar... I morgon har jag i alla fall bestämt mig för att vara ledig. Inga intervjuer inbokade. Enbart lönerapporten som ska skickas in. Det gör nog gott för både kropp och själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar