2011-03-05

En spindel i min smak!

Jag har fått en ny bloggfavorit. Eller ja, ny och ny.. Jag har läst hennes blogg i några månader och jag älskar det.

Ofta kan jag sitta och fnissa, eller till och med gapflabba, när jag scrollar ner på hennes sida för att ta igen missade inlägg (jag läser hennes blogg varje dag - hon uppdaterar oftast inte bara en gång om dagen).
Och jag läser mer än gärna högt ur hennes blogg för Crille, oavsett om han vill det eller inte!


Så. Jävla. Rolig.


Ämnena hon skriver om är allt från vad hon och "lilleman" hittar på under dagen, allt onyttigt hon proppar i sig (och ser ändå bra ut) (och får mig att inte känna såå stor skuld i att jag köpte den där chokladkakan och åt upp den på två kvällar), till känsliga ämnen som berör - Size hero tips och om sin kärlek till sitt barn och kille.

När jag får barn vill jag bli en mamma precis som hon.


 Mina mest besökta sidor i Google Chrome. Himla smidigt att hitta Spider chick redan där!

 Hon skriver om så vardagliga saker som tulpaner i en vas, men får mig att skratta så tårarna sprutar...

 Hon ger viktiga råd till unga tjejer som är osäkra på sig själva och sina kroppar...

Och hon skriver med hög igenkännighetsfaktor, bland annat om den rätta skolfotoposen!

Så om ni missat Spider chick - välkomna till en värld av humor och glimten i ögat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar