2011-04-28

Från idé till verklighet på tre timmar...

I morse vaknade jag med en underbar idé. Efter några samtal gick idén från just idé till verklighet, då jag fått både muntligt tillstånd av kommunen, hjälp med informationsspridning och tillstånd av gymnasiechefen.
Den 10 maj ska jag informera om idén på en skola i Linköping. Den 4 juni händer det...

Vad det handlar om får ni veta snart. Den första delen inleds i morgon efter jobbet.
Spännande va?


Jag satt precis på balkongen och tänkte: oj, så bra jag mår just nu. Tänk om jag hade mått så här för ett år sedan, eller bara i höstas, så mycket roligare allt hade varit då.

Och tänk. I precis samma ögonblick körde en röd hybridbil förbi med "Linköpings-Posten" tryckt på sidan.
Är inte livet ironiskt ibland?

Fröna i krukan på balkongen börjar vakna till liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar