2011-04-18

Självporträtt

I morse, efter min dagliga morgonpromenad, stuvade jag om lite i sovrummet. Jag tog mitt första riktiga självporträtt, efter bilden på mig och Crille vid Storforsen. Självporträttet skickade jag sedan in till en tävling, där man kan vinna massor av gott.
Flera av bilderna som jag fångade blev fina och roliga, men tillslut fastnade jag för två. Efter att ha läst igenom tävlingsreglerna ytterligare en gång kunde jag göra mitt slutgiltiga val.

Bilden lägger jag upp här efter den 20 april, då tävlingen avslutas.

Hur det än går i tävlingen, var det riktigt kul att ta självporträtt. Det enda jobbiga var väl att jag inte har någon fjärrutlösare, men självutlösaren funkar ju bra i de flesta situationerna.
Det här kanske jag gör om!

En av bilderna på mig och Crille vid Storforsen, hösten 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar