2011-06-16

I kameraväskan.

Nu börjar jag bli färdigpackad inför bröllopet. Tur det, eftersom jag jobbar kväll i kväll och dag i morgon. I Norrköping.
Det här är vad jag har med mig:

Uppifrån, från vänster: Väska, mapp med information, paraply, visitkort, "smutsblåsare", blixt med extra batterier, handbok för kameran, tuggummi, klädroller, plåster, sykit, rengöringskit, objektiv 70-300mm, objektiv 10-20mm, objektiv 50mm, bouncer till blixten, två extra kamerabatterier, panodil, tamponger, kamerabatteriladdare, våtservetter, minneskorthållare med 16g och 8g, minneskortläsare, anteckningsblock, handduk, filt, handkräm, extra par skor, reflexskärm.


Och så självklart min kamera Nikon D200 med 28-75mm, men den var jag ju tvungen att fota med.


Nu är det bara mina kläder och proviant för mig och Emme kvar att packa.

Lite nervös, men otroligt inspirerad. Hittar nya bilder i huvudet konstant, men jag tror inte att vi kommer hinna med att ta alla. Får spara idéerna till nästa bröllop (som just nu är tidigast i juni 2012).

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar