2011-12-22

Jag håller drömmen vid liv

Om en och en halv månad ska jag stå på bröllopsmässan i Göteborg. Jag har planen klar för hur jag vill att montern ska se ut och i början av januari ska jag trycka upp alla grejer.

Att vara bröllopsfotograf har varit min dröm i några år nu. När jag fotade Sara och Elliots bröllop i juni tog jag mitt första steg in i världen. I början av hösten blev jag kontaktad av ett bröllopspar som sett mina bilder på hemsidan. Ungefär samtidigt bestämde jag mig, på äkta Alicia Swedenborg-manér, att ställa mig på en bröllopsmässa för att få igång min verksamhet.

Man kan säga att jag håller drömmen vid liv. Vad för ledmotiv i mitt liv passar då inte bättre än Movits, feat Timbuktu - Na na nah? Lyssa, dansa och ta till dig av texten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar