2011-12-29

Mitt år i bilder.

Mitt 2011 började bra med totalominredning i lägenheten. Vi målade möbler i 10 timmar i sträck och vilade upp oss i Helsingfors en dag.





Februari fortsatte med 80-årsfest, mer inredning, portättfotografering i ett iskallt Gamla Linköping och kusinträff.





I mars månad gjorde jag en barnfotografering med vackra Naline och hennes lilla familj - och inredde lite till!





April, april, din dumma sill! Gjorde en några år försenad studentfotografering, målade påskägg på balkongen och tävlade om en hel väska full av Delicato-läckerheter!





Dublin, Helsingborg, Göteborg, kårtege och sysslingfotografering - maj var en resemånad!









Juni - BRÖLLOP, BRÖLLOP, BRÖLLOP för hela slanten! Och så firade jag min Delicato-vinst med en fikabuffé för stora som små!


















I juli åkte vi till Göteborg för att sprida morfars aska utanför vårt kära Utterholmarna, utanför Styrsö. Trots den sorgliga stunden var vi ändå väldigt glada. Kan det ha varit för att vi kände att vi ändå hade varandra, mitt i allt elände? Dessutom åkte vi med Ida och Perra till Västervik en sväng. Mycket resande även denna månaden!













Augusti. Finbesök av svägerska, stadsfest och färdiginredd lägenhet - för nu.









Stockholm med Emme och Viggo, Göteborg med bror på Winnerbäck, Drat' i Spat' och självporträtt. September drog ut på sommaren.











I oktober kom regnet som höll mig inne. Kameran hamnade på hyllan, där den nu ligger och peppar inför 2012. Har redan mycket på gång fotomässigt och jag är övertygad om att nästa år blir ett minst lika bra fotoår som 2011.


Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar