2009-02-27

Flytt flytti flytt flytt!

Nu sitter jag hemma hos Minna, hon pratar med sin mamma - och det kan ju ta lite tid. Hundar, köpare och ny flickvän till lillebrorsan, det är vad jag har kunnat läsa ut av samtalet.

Anyway, idag har vi flyttat min lägenhet. Det har gått sjukt bra, det tog bara två lass, så var Ankars på Källbogatan! Mina armar är helt slut, så det blir ingen träning för mig idag. Lite förbannad är jag på personen som har tagit mitt vindsförråd, ställt in grejer och satt ett hänglås på det! På måndag ska vaktmästaren komma och knipsa loss låset! Mohahaha...
Snart ska vi gå ner på stan och köpa biljett till Statt till imorgon. Det är full fart! Imorgon ska vi även städa ur lägenheten, både Emme och Annika ska hjälpa till under morgonen. Det blir kanon!
Tack till tjejerna, ni har varit starka och smidiga (det är j*vligt trångt i trapphuset)! Och ett stort tack till familjen Berglund som har lånat ut bilen OCH fixat släp till mig!
Åkte förbi Kupan innan vi åkte hit till Minna, lämnade in en våg som var onödig att ha i hemmet och min toalettsits. Jag hittade en jeansjacka för 40 kronor, kanske blir till att ha den på Statt på lördag.. Det märker vi!
Måste snart tillbaka och packa upp resten av grejerna. Jag har fått in sjukt många av mina möbler, mer än förväntat. Så jag har lite att pilla med gällande möblering och uppackning. Sen ska jag nog ta mig ett bad.
Bilder kommer, både före- och efterbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar