2009-07-22

Dags att tagga till!

Jag är supertaggad på PDOL nu. Hela staden är förvandlad: staket överallt, gatorna kantas av gatuförsäljare och -kök och det är människor ÖVERALLT.
Nenne och Linda är på väg hit i detta nu. Det ska bli SÅ kul att träffa dem, se Veronica Maggio (bara får inte missa henne!) och bara festivala! Imorgon ska PT ut på gatorna och testa gatumat - gratis lunch, tackar och bockar!
Har fått jättefint beröm för mitt och Sofias bröllopsreportage. Jag är nöjd själv, och ännu mer när jag får kommentarer från flera håll! Läs det här. Anders Thelin sa att jag bara MÅSTE söka jobb med den texten - då blev jag glad.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Har bjudit in mig själv på Currys födelsedagskalas, innan jag ska åka till Kallax och hämta Nancy och Binda.

Ni som inte är i Piteå - NI MISSAR VERKLIGEN NÅGONTING EXTRA!


1 kommentar: