2009-11-21

Kåren - 2:a gången sen NolleP

Igår kväll var det We're bringing sexy back på kåren. Började med ett glas vin hos Emme tillsammans med Simon och Annika. Upplevelsetvåorna kom och hälsade på en stund innan vi skulle gå. Kom till kåren en minut innan man började betala för sig - gratis kväll hela kvällen!
Det var faktiskt riktigt roligt. När bandet (som för övrigt var grymt bra) slutat spela sina sexy-låtar blev det inte en sån dipp som det brukar bli. När jag började få ont i fötterna av skorna slutade jag dansa och sprang runt på kåren och försökte kränga biljetter till Kiss-konserten. Lania blev stolt över mig.
Sålde fyra biljetter på en kvart. Sen gick jag hem.

Nu ska jag snart upp till skolan och rulla case. Leka ljudtekniker med andra ord.
Ikväll blir en lugn kväll som det ser ut nu.

Solen skiner här för första gången på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar