2010-02-22

Resfeber!

GAAAH! Om exakt en vecka är jag på planet som har lyft från Frankfurt mot Shanghai! Jag sitter mest troligt och läser på Breaking Dawn - den sista i Twilightserien på engelska - som jag köpt på bokrean torsdagen innan. Min kamera ligger i säkert förvar mellan mina ben i min handväska och i öronen sjunger Markus Krunegård om Leonardo di Caprio, och jag drömmer mig tillbaka till konserten den där lördagen för lite mer än en vecka sen. Den lördagen när känslorna fladdrade i magen likt fjärilsvingslag när jag såg hans min - chock blandad med en otrolig glädje och uppskattning - när han förstod att vi inte skulle på bio utan se Krunis lysa upp mörka och snötäckta Linköping.

Nu ska jag fatta pennan och pappret och skriva några rader på packlistan. Om en månad och tre dagar är jag 23 jordsnurr! Se hur långt jag kommit med mitt liv! Inte illa pinkat för en sån som jag!

Ibland måste man få lov att vara stolt över sig själv. Jag borde nog vara det lite oftare, för mitt eget bästa.

4 kommentarer:

  1. JÄPP! Pöös Papps!

    SvaraRadera
  2. Du ska vara stolt jämt tycker jag. Och jäklar vad nice med Kina, du lär få en fiiin vistelse. Om du vill får du gärna köpa ett par skor åt mig =) Puss

    SvaraRadera
  3. JAG är alltid stolt över mig själv. Då borde du definitivt också vara det :). (över dig själv alltså, inte över mig - även om du säkert är det också... avd. flum)
    Längtar tills man får träffa världens bästa Sanna igen!

    SvaraRadera
  4. Så grymt Sanna, jätteroligt! Och satan vad fint ni har fått det! Maila mig ett inlogg och lösen du vill ha så lägger jag in dig på skolans nya forumbloggsida så får du skriva av dig lite medans du är där=)

    elin.jaller@ltu.se

    SvaraRadera